Aby nasz biznes przynosił spodziewane dochody nie wystarczy tylko go założyć. Rozpuszczenie wici wśród znajomych owszem, może nam pomóc, ale nie jest to profesjonalna reklama. A w nią naprawdę warto zainwestować. Jeszcze kilkanaście lat temu nowo powstająca firma mogła się zareklamować przede wszystkim po wykupieniu miejsca w gazecie. Dziś tych możliwości jest o wiele więcej. Przede wszystkim biznes, który nie ma swojej strony w Internecie, w dzisiejszych czasach zwyczajnie nie istnieje! Teraz praktycznie każdy, kto usłyszy o jakiejś firmie, sprawdza jej namiary w sieci. Dobrze wykonana, ciekawa strona internetowa to naprawdę świetna inwestycja. Reklamy w gazetach są coraz mniej popularne, choć jeśli polem naszego działania jest niewielkie miasteczko, to wykupienie miejsca reklamowego w lokalnej gazecie jest doskonałym pomysłem. W mniejszych miastach takie gazety są popularnym źródłem informacji, ludzie chętnie po nie sięgają, mamy więc szanse, aby nasza reklama została dostrzeżona. Oprócz tego, przede wszystkim w dużych miastach, do dyspozycji mamy reklamy wielkoformatowe- billbardy, banery umieszczone na budynkach itp. Do klientów najbardziej jednak trafiają reklamy niebanalne- np. te ciągnięte przez samochody, czy umieszczone bezpośrednio na nich. Ważne, by reklama była kolorowa i rzucała się w oczy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply