Biznes w telewizji

Biznes w telewizji

Oglądając współczesne programy nadawane w telewizji, możemy często doświadczyć, jak często podczas programów są prowadzone różnego rodzaju konkursy i pytania konkursowe, w których widzowie mogą zdobyć cenne nagrody rzeczowe, bądź pieniężne. Wszelkiego rodzaju konkursy w telewizji i programy, w których wygrywają zarówno uczestnicy występujący w tych programach, jak i widzowie biorący udział w organizowanych konkursach, to niezły biznes, na którym telewizja zarabia z pewnością nie małe pieniądze. Często możemy zauważyć podczas telewizyjnych programów, jak zadawane są pytania konkursowe skierowane do widzów. Pytania te z reguły są wręcz banalnie proste i łatwo jest na nie odpowiedzieć. Odpowiedzi przysyłane są na przykład za pomocą wiadomości sms – owych. Łatwość stopnia trudności tych pytań wynika z pewnością z tym, że dzięki łatwym pytaniom konkursowym liczba przysłanych wiadomości sms będzie duża i zapewni to telewizji z pewnością duże zyski finansowe. Oprócz metody wysyłania sms – ów z odpowiedziami na pytania, może się także zdarzyć, że będzie możliwość dzwonienia na wskazany numer konkursowy. Często w takich konkursach nagrodami są samochody, oraz nagrody pieniężne. W telewizji prowadzone są też programy całkowicie poświęcone konkursom, gdzie telewidzowie mogą dzwonić i odpowiadać, podawać rozwiązania różnych krzyżówek, rebusów i innych łamigłówek konkursowych.