Doceń swoich klientów

Doceń swoich klientów

Każdy lubi być doceniany. Chwalimy dzieci, kiedy nauczą się jeździć na rowerze bądź przyniosą ze szkoły dobre stopnie. Nagrody przyznajemy za dobre sprawowanie lub określone zasługi. Mają one nie tylko za zadanie podziękować danej osobie za określony trud, ale również zmotywować ją do dalszej wytężonej pracy. Docenianie innych jest ważne nie tylko w rodzinie czy grupie przyjaciół. Również osoby prowadzące własną działalność gospodarczą powinny poważnie się ad tym zastanowić. O tym, jak ciężko jest zainteresować i przyciągnąć klienta wiedzą wszyscy przedsiębiorcy. Jeżeli już uda nam się jakiegoś zdobyć, chcielibyśmy, aby korzystał on z naszych usług wielokrotnie. W tym celu zachęcamy go do tego różnymi sposobami. Właściciele sklepów oferują karty rabatowe dla osób robiących często zakupy. Mogą one również skorzystać często z promocji, które nie są dostępne dla pozostałych. Innym sposobem docenienia klienta jest tzw. Program playback, polegający na tym, że każde zakupy są premiowane określoną ilością punktów, które następnie można wymienić na nagrody lub bony. Stałym klientom oferujemy korzystniejsze ceny poszczególnych towarów bądź nawet całe pakiety. Wszystko po to, aby stale korzystali z naszych usług i nie pomyśleli nawet o przeniesieniu się do konkurencji. Raz zdobyty klient musi zostać utrzymany za wszelką cenę.

[Głosów:2    Średnia:4/5]

Comments

comments

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.